Procedury załatwiania spraw
Sprawy klientów załatwiane są zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (kpa) oraz instrukcji kancelaryjnej wprowadzonej zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Zabrzu Nr 2/2011 z późniejszymi zmianami z dnia 6 maja 2011 r.
Zgodnie z art. 63 kpa § 1. Podania (żądania, wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) wnosi się na piśmie, za pomocą telefaksu lub ustnie do protokołu. Podania utrwalone w postaci elektronicznej wnosi się na adres do doręczeń elektronicznych lub za pośrednictwem konta w systemie teleinformatycznym organu administracji publicznej. Jeżeli przepisy odrębne nie stanowią inaczej, podania wniesione na adres poczty elektronicznej organu administracji publicznej pozostawia się bez rozpoznania.
Podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres, również w przypadku złożenia podania w postaci elektronicznej, i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.
Aby ułatwić korzystanie z elektronicznej skrzynki podawczej, sposób jej obsługi został opisany w Instrukcji dla Obywatela znajdującej się na http://epuap.gov.pl
Zgodnie z ww. instrukcją czynności kancelaryjne w Urzędzie wykonują:
- Sekretariat (pok. 8.05).
- Pracownicy odpowiedzialni za merytoryczne załatwienie danej sprawy.
Redakcja podstrony
- Podmiot udostępniający informację
- PUP Zabrze
- Pierwsza publikacja
- IntraCOM.pl Katowice 2019-11-26 13:47
- Aktualizacja publikacji
- Szczypczyk Krzysztof 2024-05-10 13:58
- Wytworzenie publikacji
- PUP Zabrze 2024-05-10 13:58
- Zatwierdzenie
- Dyrektor PUP Zabrze 2024-05-10 13:58